vrijdag 1 juni 2012

De voorbereidingen zijn begonnen...

Het leek allemaal nog zo ver weg,de Brocante Tuinfair in juni.
En nu is het volgende week donderdag tot en met zaterdag al zo ver.
Tijd om de tent op te zetten.
Het begon zo;
Het zitje opruimen, schaduwdoek weg en de lege basisi was er.
Tijd voor stap2; het frame van 4x8 meter, doek erover en vastzetten.
Maar dit kan ik natuurlijk niet alleen, nee het hele gezin wordt meegezogen in de fair, dus de mannen helpen allemaal mee.
En dat zonder mopperen, knap hoor.
Als laatste nog de tent dicht maken.
Zoals het er nu uitziet, zal het waarschijnlijk gaan regenen, en dat is natuulijk wel jammer!
Maar plezier zullen we sowieso hebben, daar twijfel ik niet aan.

Zondag ga ik met mijn sussie nog lekker op inkoop in België, nog snel leuke dingen op de kop tikken om te kunnen uitstallen tijdens de fair.

Iedere fair is er een bedankje en ik ben nu hard aan het nadenken wat dat dan zal zijn.
Ik heb nog een paar dagen, komt vast goed.

Maar...noteren jullie het in je agenda;
donderdag 7 juni 10.00-20.00 uur
vrijdag 8 juni 10.00-20.00uur
zaterdag 9 juni 10.00-17.00 uur

Ga ik nu met de beentjes omhoog op de bank zitten, met een zoet wijntje ( heel uitzonderlijk want ik drink nooit iets...) en een chipje.
Héérlijk, het is weekend!

Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten