zondag 3 juni 2012

Een beetje regen houdt mij niet tegen...

Oke,een beetje gelogen, een beetje regen, het kwam met bakken uit de hemel!

Maar de wil om in te kopen is groter dan het werzin van nat worden.
En zo gebeurde het vanmorgenvroeg, dat ik op pad ging naar de Zuiderburen om in te kopen.
Onderweg hele buien, toen we op de markt kwamen ging het wel maar het werd méér en méér.
De marktmannen begonnen ook al op te ruimen, die zagen het niet meer zitten.

Het was wel heerlijk rustig en heb op mijn gemakje kunnen kijken.
Veel marktmannen hadden de koffiebar opgezocht dus regelmatig was het even wachten geblazen, of de spulletjes apart zetten in de vrachtwagen.

Nieuwsgierig naar wat het is geworden, hier komt dé buit;
Mooi wit emaille...

Bandenkannen( Boch),spoelkom (Boch) en taartplateau (SCM)
Leuk spiegelhangkastje en wasrekje. Beeld is ook mooi, heb ik alleen moeten verven, nek gebroken, had ik niet goed gezien.
Maar hij is er niet lelijker opgeworden, lekker fris wit!
Echte oude rozenkransen in verschillende lengtes
En als klap op de vuurpijl, deze hele doos met bakvormpjes.Hier gaan nog wel vele uren schoonmaken/ontvetten inzitten .
Inkopen was erg leuk,wel vroeg weer eruit en mijn ogen prikken nu, dus duik er op tijd in!

truste voor straks!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten