woensdag 30 mei 2012

Weer het gewone ritme

Afgelopen 2 nachten was ik weer de mol van de familie en leefde ik in de nacht in plaats van overdag.
En hoe 'leefde' ik....
Het waren niet de meest fijne nachten die ik ooit gewerkt heb.
Was continu aan de gang, ging om 6.30 uur voor het eerste zitten,terwijl je dan al vanaf 23.00 op de been en aan het werk bent.
Zit echter ook een voordeel aan, nu weet je je gewone ritme weer extra te waarderen!
Maar natuurlijk was ik ook bezig met mijn winkeltje.
Kreeg onverwacht een klant,die was erg enthousiast, en daar word ik natuurlijk blij van.
Ze ging naar huis met een leuk klein kastje/tafeltje wat als nachtkastje voor haar dochtertje ging fungeren.

En ik ben heerlijk in de tuin aan het verven geweest.
Had een leuk vliegenkastje in Belgiƫ gekocht,maar dacht,geef het een likje verf.
Hier heb ik het vliegenkastje in mijn handen.
Ben zelf erg blij met het resultaat en het is klaar voor de verkoop.
Morgen komt er niet zo veel uit mijn handen denk ik.
Eerst met de jongste naar de oogarts, waar  je vaak ( helaas)  lang zit te wachten, en naar de logopedie.
Na een boodschap doen en klein huishoudelijke klusjes, blijft er niet zo veel tijd meer over.
En vrijdag... weerlekker mijn winkeltje open.
Wil zondag eigegnlijk ook weer op pad, daar denk ik nog even over na.

Wil ik jullie nog 1 foto niet onthouden, die van ons kleine Saartje in de dop.
Deze foto stuurde de fokker;

Wat lijkt ze hier gevaarlijk he,maar niets is minder waar.
Saartje is nog steeds een ieniminie hondje, maar wel de liefste!

Tot de volgende Blog


Geen opmerkingen:

Een reactie posten