maandag 28 mei 2012

Daar ben ik weer

Het was even wat stil,maar ik was een beetje druk deze week.
Met als hoogtepunt het bezoek aan de markt in Floreffe.
Zaterdag om 4.00 in de ochternd, dus aardig vroeg,waren we al op pad.
Brood en drinken mee en op weg waren we.
Peter is samen met mij mij geweest.
Het was heerlijk, we waren,bijna, de eerste en konden op het gemak door de straten lopen.
Het eerste was meteen het onhandigste wat ik kocht, namelijk een tafel.
Maar hij was zo leuk,laten staan was geen optie!

Met een volle auto zijn we naar huis gereden.

Maar niet voordat we ook nog langs een andere markt in België waren gereden.
Dat was tenslotte maar 20 minuutjes óm'.
En daar ben ik ook heelgoed geslaagd!
 Ik zal jullie niet langer in spanning houden en de foto's van mijn buit laten zien.
Komt het aan.

Mooie religieuze beelden. Alleen het witte beeld op de bovenste foto,was zo lelijk opgeknapt (bleek nadat ik het gepoetst had) dat ik die weer mooi gemaakt heb met een laag witte krijtverf. Nu is ze weer een mooie dame.

Heerlijk zink en emaille voor in de tuin.En de weckpotten,zo'n mooie stoere sluiting.

Hier zien jullie de houten buit.
Aardewerk en spreien.  Ben normaal niet iemand die een lampetstel koopt.Vond echter de combinatie van geruiten bak met gebloende kan wel mooi.

En als laatste,nog dit moois;

 Ben dus prima geslaagd.
Het was een gezellige dag en Floreffe, tot 2013, komen we weer!


1 opmerking:

  1. Hee,ik ontdek nu pas je blog en ben je meteen gaan volgen.Wat heb je nog veel leuks gevonden in Floreffe.

    BeantwoordenVerwijderen