zaterdag 16 juni 2012

Time Flies

Jeetje, het is gewoon niet bij te houden.
De dagen vliegen dat wist ik wel.
maar als je dan met een Blog begint, heb je pas in de gaten hoé snel.
Voor je het weet ben je alweer een paar dagen verder.
Hoe trouw ik in het begin iedere dag schreef.... nu al wat slordiger om de zoveel dagen.

Wat is er zoal gebeurd?
Deze week stond in het teken van de wandel 3 daagse.

Woensdag,donderdag en vrijdag liepen we 5 km per avond.
(Natuurlijk werd woensdag in Oranje gelopen met het oog op de WK wedstrijd.)
En het was erg gezellig,voor zowel de kinderen als de ouders.
Gisteren liepen we zelfs met meer ouders dan kinderen.
En in de regen liepen we,maar dat mocht de pret niet drukken.
Het tempo zat er goed in en de gezelligheid spatte van ons clubje af.


En vandaag is het alweer zaterdag en is het winkeltjeweer open.
Gisteren moest ik de boel 'intern' verbouwen want door de regen konden de luiken en Brocante tafel niet buiten staan.
Gelukkig schijnt vandaag de zon en kan alles weer naar buiten.

Verheug me ookop morgen.
De wekker gaat weer om 4.30 uur ( oke,daar verheug ik me niet zo op) en dan mag ik weer op inkoop.
Héérlijk, wat leuk om te doen.
Zeker als het weer,zoals het er nu uitziet,droog is met een zonnetje.
Dan is er toch geen mooier beroep dan Brocante-inkoper!

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!
groetjes Anouk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten