zondag 24 juni 2012

Schaamrood....

Ja, met schaamrood op de kaken weer eens een berichtje op mijn Blog.
En het is niet dat ik niks te vertellen heb, dat ik niks heb getypt.
Nee, genoeg is er weer gebeurd.


Heb alweer in het ziekenhuis gewerkt en iemand de aardse wereld zien verlaten. Veel mensen vinden dit akelig ,maar ik  zou graag in een Hospice willen werken, maar doordat ik de weekenden 'vast zit' is dat geen optie.
Tuurlijk is het een trieste tijd als je een dierbare moet laten gaan.
Maar het is ook een hele belangrijke tijd, waarin ik probeer het voor de mensen zo prettig mogelijk te maken,
Dat je terug kunt kijken op een moeilijke tijd maar  met een goed gevoel.

Maar buiten de minder leuke dingen, zijn er ook positieve dingen gebeurd.
Berend, onze middelste zoon, is klaar met dit schooljaar en heeft eigenlijk al vakantie ( boeken inleveren, kluissleuteltje en punten halen)
Gisteren stond ik in de zon op de avondmarkt in Geertruidenberg
Vandaag stond ik gelukkig overdekt op de markt in de BBhallen in Den Bosch.
En ik kocht een mooie kast, dat was positief alleen..... Mijn man wil hem niet in huis,hij is er niet van gecharmeerd, dus staat hij nu te koop, dit juweeltje van een kast
Mocht je interesse hebben,kan je me vrijblijvend mailen; info@anoukshomesweethome.nl

En dan staat er nu weer een drukke week voor de deur.
voor Boudewijn , de jongste, de laatste schoolweek en dan heeft ook hij vakantie.
Maar deze week zijn er mn leuke dingen te doen op school dus die gaat fluitend naar school.
Woensdag wordt voor mij ook een leuke dag,ga ik met mijn vriendin naar Putten,op bezoek bij tante Brocante,en 'savnds eten bij haar roer.
Gaan we gezellig een dagje samen op stap. Heb er nu al zin in!

Ik ga nu mijn bedje opzoeken.
2 dagen staan achter de kraam valt niet mee als je een dagje ouder wordt, haha.
Tot de volgende keer en voor nu,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten