zaterdag 12 mei 2012

Zo maar een zaterdag

Vandaag is zo maar een zaterdag.
Een zaterdag dat Berend naar de scouting ging  en ze naar kamp Vught gingen fietsen.
Een zaterdag dat Boudewijn ( weer)  een kinderfeestje had  en zei hoogtevrees te hebben ( wat wij als zijn ouders niet wisten want hij hing vorig jaar toch met de scouting hoog in een boom?!)
Een zaterdag dat  Peter helaas niet vrij was maar gewoon moest werken.
Een zaterdag, dat ik weer héérlijk in mijn winkeltje stond.

Een zaterdag dat af en toe een zonnetje liet zien en dus het meteen positieve energie gaf.
Een zaterdag waarin ik 3luiken heb gekocht die ik maandag ga ophalen en een klant dus héél blij mag maken.
Een zaterdag waarin ik op zoek ben gegaan naar een leuk plaatsje in de tuin, om een mooie foto te maen voor de flyer van de TUINFAIR van 7-8-9 juni hier in de tuin.
Samen met Pronck&Praal en de zoete inval zal de tuin weer tot een Brocante wereld worden omgebouwd.
En misschien dat er nog een gast komt.... maar dat moeten we nog even afwachten.

Al met al dat er dus weer genoeg gebeurd is in het dorpje dat Sprang Capelle heet.

Fijn weekend en voor de moeders onder ons, genietse van de moederdag. Voor iedereen die zijn eigen moeder mag/kan opzoeken, ook een hele fijne dag morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten