dinsdag 15 mei 2012

Donder en bliksem!

In welke maand leven we ook alweer....Ja, het is echt mei.
Waarom liggen er hier dan hagelstenen in de tuin?
Gaat t als een idioot te keer?
 En heb ik net de verwarming aangezet?

Nee,dan gisteren,zomers weer.
Héérlijk warm en mooie luchten.
Ben op pad geweest voor luiken en mooie gevonden.

In eerste instantie ging ik voor Louvre luiken.

Maar op mijn vraag heeft u nog meer luiken, ging één van de 6 garage's open en WAUW, wat een mooie spulletjes!
Zo veelmoois maar ook een beetje te duur.
Maar kijken kan nooit kwaad en nam ik uiteindelijk luiken mee en een mooie glazen taartschaal op voet.
Ben er helemaal blij mee!

Maar er was nog meer moois!
Mijn neef en zijn vrouw hebben een tweeling gekregen, 2 kleine dappere mannetjes Boet en Finn genaamd.
Heb ze op foto gezien.
In het echt zit er voorlopig niet in.
Kennelijk heerste er in Italië, toen wij er op vakantie waren, een virus wat door muggen wordt overgedragen.
Uit voorzorg mogen we nu een mandje niet bij de kleine baasjes komen.
Nog even geduld hebben dus.

Zo, nu ga ik mijn webwinkeltje proberen aan te vullen voor het weer tijd is om Boudewijn op school op te halen.

Tot de volgende keer

1 opmerking:

  1. Je luiken zijn echt leuk hoor, ik ben er dol op, je boft met zoveel moois...voor de webwinkel:)
    Gefeliciteerd met je neefjes...wat mooi een tweeling, wel druk, maar zo mooi.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen