maandag 7 mei 2012

Voorbereiden opBrocante dagje bij de Zoete Inval

Vandaag weer de eerste schooldag en de eerste werkdag.
Mijn eerstewerkdag begint straks om 22.30 want dan ga ik op pad naar het ziekenhuis om de eerste van de twee nachtdiensten te draaien.

Maar dat houdt niet in, dat ik niks te doen had vandaag.
Ben als druk met de voorbereidingen voor mijn dagje Brocante bij Brocante vriendin Corrie van de Zoete Inval.
Donderdag 10 mei ben ik daar van 10.00-20.00 te vinden met mijn mooie spulletjes.
Als je zin hebt; AdmiraalTrompstraat 30 in Zwijndrecht!
De eerstespulletjes heb ik al in kratten en tassen zitten.

Linnengoed zoals spreien, lakens en slopen, zitten al in de grote tas, netjes gestreken.
Allerlei kleine vensterbankjes zijn al gestapeld, klaar om de auto in te gaan.

Morgen ga ik serviesgoed en de religieuze dingetjes uitzoeken,welke beelden gaan mee en welke rozenkransen.
Van mijn servies neem ik vooral blauw/wit  mee.
Zelf heb ik dit  gespaard maar het gaat nu de verkoop in.

Heb er zo'n zin in.

Maar nu...de grijze haren weg laten toveren bij de kapper, en dan richting de patiƫnten.

Voor jullie welterusten, voor mij werkse( rare wereld he)

Tot snel,,Anouk


1 opmerking:

  1. Druk druk...maar wel heel gezellig allemaal, ik wens je een goed nachtdienst en natuurlijk een heel leuke verkoop!!!!

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen