vrijdag 18 mei 2012

Stilletjes

Ja, de helft van Nederland zit op de campingof is ergens anders maar niet thuis.
Het was vandaag zo stil op straat en ook in mijn winkeltje.

(mijn laatste nieuwe inkopen)
Vind ik altijd zo jammer,dan denk ik;  jullie weten niet wat je mist als je niet even binnenkomt.
Nee, ik hoef niet perse te verkopen, is leuk maar niet noodzakelijk.
Omdat ik dat zo zie, vond mijn vroegere boekhouder mij denk ik ook maar een vreemd mens.
Zij wilde  meer meer meer en ik ben te vrede als ik er geen prive geld bij hoef te doen. Ik zie het meer als een uit de hand gelopen hobby...
Als mensen een uur rond snuffelen omdat ze het winkeltje zo leuk vinden, ben ik ook blij.
Zou liegen als ik zou zeggen dat verkopen niet belangrijk is, want dat financiert ook het inkopen!

Vandaag was het dus stilletjes, wie weet is het morgen drukker...
Maar dan sta ik niet de hele dag in de winkel.
Vanaf 15.300 uur neemt Peter het van mij over.
Waar ik dan ben, richting Geertruidenberg.
Daar is morgen, 19 mei,een avondmarkt van 17.00-22.00 uur.
Duim dus maar dat het droog blijft,wel zo fijn voor mij en de andere 'kramers'.

Nu duik ik mijn bedje in, maar het avond-markt-avontuur  wordt vervolgd....

 
( foto van Brocante aan de Giessen  van het afgelopen jaar)
Truste!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten