zaterdag 19 mei 2012

Avondmarkt in Geertruidenberg

Even een kort berichtje.
ik moet bekennen,ook mijn energie kan opraken en dat is bijna zo ver.
Vandaag eerst het winkletje open en aansluitend naar de avondmarkt in Geertruidenberg.
Was er om 15.30 maar mocht voor 16.00 niet opbouwen.
Toen zelf even door Geertruidenberg gelopen.
Is een leuk dorpje!

En toen mocht de 'plek' gemaakt worden.
Met het zonnetje in mijn gezicht,de spullen uitgepakt.
Wat bofte ik zeg,het leek wel vakantie,zo lekker warm en de mensen zijn meteen een stuk vrolijker

Maar het was tijd om uit te pakken, tafels eruit en de boel gezellig aankleden .
Kreeg, ik kleur er zelfs een beetje van, van meerdere mensen te horen dat mijn kraampje er zo gezellig uit zag.,
Altijd leuk om te horen.
Vind het zelf altijd moeilijk inschatten wat je mee moet nemen en hoe het dan op de kraam tot zijn recht komt.

Maar dat was kennelijk gelukt ( gelukkig).

En nu doen de voetjes zeer,doe ik nog snel mijn administratie en dan begint ook voor mij het weekend!

genietse morgen van het zonnetje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten