donderdag 26 april 2012

Webwinkel

Gisteren was een lekker  luie dag.

Boudewijn werd door Bonmama opgehaald en ging een nachtje logeren.
Hij ging helpen met het schoonmaken van de 1000den pennen die mijn vader heeft gespaard en een stofbeurtje konden gebruiken.

En ik,  ik heb mijn tijd nuttig besteed en een aantal nieuwe foto's gemaakt om in  de webwinkel te gebruiken.
Heb de webwinkel aangevuld met oa oude foto's, vensterbankje en nog meer leuks.
Dus als je nieuwsgierig wordt, neem dan eens een kijkje ( www.anoukshomesweethome.nl).
Er staat inmiddels een groot aantal leuke Brocante spulletjes op.

Had ik trouwens al verteld dat ik donderdag 10 mei op de open dagen bij de Zoete Inval sta? (Admiraal Trompstraat  30 Zwijndrecht).
Daar kan je onder het genot van een kopje koffie of thee, snuffelen tussen 10.00-20.00 uur naar Brocante hebbedingetjes.
Heb je tijd,kom dan gezellig aan!

Nu ga ik kleren/speelgoed/toiletartikelen wegbrengen voor voormalig oost Duitsland.
Daar is nog steeds veel armoede en ik ben maar eens goed gaan ruimen.
Een kennisje gaat daar met een vrachtwagen naar toe en mijn zakken mogen ook mee.
Misschien een druppel op de gloeiende plaat maar beter iets dan niets ...

Zo,  nu nog even wat op de webwinkel zetten, naar de logopedie en vanmiddag gezellig bijkletsen met mijn lieve Sussie .

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten