zondag 23 december 2012

Het is onvoorstelbaar, hoe snel de tijd gaat.
Inmiddels is mijn winkel alweer ruim een maand open, zelfs bijna 2!
De letters met de naam zijn nu aan 1 zijde geplakt, en het ziet er zo echt uit!
Door de regen was het niet mogelijk om de andere kanten ook te doen, maar dit geeft al een goed idee.


Inmiddels is de winkel al geruime tijd in Kerstsfeer.
Daarom is de uitverkoop al gestart en mogen alle niet-Brocante kerstspulletjes de deur uit.
Nog genoeg keuze dus wie zin heeft is welkom!
De aktie nu is 3 halen=2 betalen.

En de kerstdagen moeten nog komen maar ik heb vanmiddag al de eerste paaseieren gekocht.
Maar die moeten nog even wachten!
Ik heb wel al reuze veel zin om de winkel weer om te gaan gooien.
Heerlijk weer alles ergens anders neerzetten.
Ik moet nu alleen al van te voren een idee hebben hoe ik alles ga zetten.
In de kleine winkel had ik aan avonden genoeg, maar nu zal ik al een plan de campagne moeten hebben.



Maar dat gaat goed komen.

Rest mij nog, jullie allemaal hele gezellige kerstdagen te wensen!
Ga proberen in het nieuwe jaar weer wat meer van me te laten horen.
Mijn eerste goede voornemen is al geboren.

Fijne dagen iedereen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten