zaterdag 7 juli 2012

Eerste week vakantie al bijna om

Hoe lang kijken de jongens ( en wij)  niet uit naar de Grote vakantie.
Dé vakantie van het jaar.
En dan is de eerste week alweer om.
Nog maar 5 weken en de school begint weer.
Voor je het weet is het kerst.....

Boudewijn is inmiddels weer thuis van kamp.

Hij heeft genoten en kwam moe maar voldaan thuis.
Op eigen intiatief ging hij in bad, wat ook geen overbodige luxe was.
Vannacht heeft hij heerlijk in zijn eigen en ons bed geslapen, nu weer mét knuffel en mét doekje, die niet mee mochten op kamp!

Berend was vanmorgen al vroeg het kamp aan het opbreken.
Inmiddels zal hij wel al op de fiets richting Sprang Capelle zitten.
Ze moeten vanuit Merkplas (B) naar huis komen.
Best een tochtje van zo'n 42 km en volgens de ANWB fiets je daar zo'n kleine 3 uurtjes over.
Wat zal hij blij zijn als hij thuis is! ( en wij natuurlijk ook, zijn we weer 'compleet')

Zelf heb ik deze week van alles gedaan.
Eerst Boudwijn naar kamp gebracht, de dag later mijn ouders op Schiphol afgezet voor hun trip naar italië, veel klein meubelgoed geverfd;




Ook is de website aangevuld en heb ik de mooie vliegenkast met pijn in mijn hart, op Marktplaats gezet voor de verkoop;


 Hopelijk vind ik iemand die er net zo blij mee is, als ik....

En dan ga ik nu mijn  winkeltje weer in.

Heb deze week veel leuke dingen gekocht, dus WELKOM als je wil komen kijken wat dit allemaal is!

Fijn weekend allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten