zondag 10 juni 2012

Luie zondag

Vanmorgen de wekker gezet, maar niet zo vroeg als anders als ik naar een markt ga.
Nu zou ik namelijk aansluitend bij Saartje gaan kijken, en daar kun je ook natuurlijk niet zo vroeg op de stoep staan.

En ondanks dat het vandaag zou regenen, scheen vanmorgen héérlijk het zonnetje en was het gewoon warm!
Het jasje in de auto gelaten en zo de markt op gegaan.
Was een klein marktje maar wel leuk om gezien te hebben.
En als ik hier niet heen was gegaan, had ik helemaal niks gevonden.
En wat heb ik dan gevonden....:
Geen grote buit, maar wel een mooie ovale stolp, fruittreef en leuke koffer.
En beter iets dan iets, toch!

En toen door naar Saartje.
We hadden haar al een tijdje niet live gezien, al worden we met foto's goed op de hoogte gehouden.
maar niks gaat boven een echte knuffel met je toekomstige harige dochter, haha.

En toen zijn we weer richting huis gegaan.
Dag kleine meid, nu duurt eht weer even voor we je zien.

Maar dan mag je ook snel met ons mee en bij ons blijven!

Voor iedereen, een fijne zonnige rustige zondag nog en tot Blogs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten