donderdag 3 mei 2012

Nog1 nachtje slapen

Nog één nachtje slapen en de vakantie is om.
Niks geen zon, zee en strand maar zoals ik begrepen heb, regen en kou.

We hebben een heerlijke vakantie in Italië achter de rug.
Een week met zonnestralen die een warmte van rond de 26 graden af gaf.
Morgen nog een laatste dagje met de voetjes in het zand en in de ligstoel een boekje lezen.

We hebben niet zo heel veel gedaan maar dat is zo lekker aan vakantie.
Veel aan het zwemwater gezeten en lekker geluierd.
's Avonds met de scottle braai ( of hoe schrijf je dat?) in de weer en heerlijk gegeten.
Heb de hele week niet hoeven koken,. dat ik al een luxe!

Een dag naar Venetie geweest.
Hoop dat ik geen boze mensen over me heen krijg, ....maar mij viel het wel wat tegen.
Ben in klein Venetië geweest ( Rovinje in Kroatië)  en dat vond ik eigenlijk mooier.
In Venetie in Italië veel winkeltjes met dezelfde 'meuk' en ik vond er veel achterstallig onderhoud.
Jammer want ik ben een echte cultuursnuiver maar nu snoof ik niet zoveel.
Tuurlijk,San Marco plein is mooi, de gondels 'moet'  je een keer gezien hebben,  maar mij zul je hier niet snel een 2de keer zien.

Maar ik heb het gezien, dat neemt niemand me meer af.

Zo, het kaartje voor het internet zal zo wel leeg zijndus dit was het voor dezekeer.
Geen foto's want die krijg ik niet geplaatst maar wat in het vat zit.....!

Truste in het natte Nederland,  tot snel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten