woensdag 23 mei 2012

Halverwege

De week is alweer voor de helft om.
Het was een drukke week tot nu toe.
Werken en voorbereidingen voor de ***Tuinfair*** die hier in onze tuin zal plaats vinden.
Op 7-8-9 juni komen de Zoete Inval en Pronck&Praal  net als ik met mijn winkeltje, leuke Brocante hebbedingetjes te koop aanbieden.
Maar voor het zover is, ga ik eerst nog eens flink inslaan.
Samen met Peter ga ik zondag op pad, aanhanger mee dus aan ruimte geen gebrek.
Ik heb er zo'n zin in.
Vorig jaar was dit de eerste markt waar Peter mee naar toe ging,en die is dus goed bevallen. Hierboven de foto van vorig jaar. Toen liep hij voor de tigste keer terug.

En dan is er natuurlijk nog onze kleine meid, die iedere dag een beetje groeit.
Vandaag van de pleegmoeder zulke leuke  foto's gehad.
We   zagen nu pas dat ze zo'n leuk wit wangetje heeft!

Maar allemaal, de late dienst zit er op, morgen weer genoeg te doen en ik duik mijn bedje in.

truste en tot de volgende Blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten