zaterdag 14 april 2012

Time flies...

Weer bijna een dag om.
Waar blijven die 24 uur die toch echt in een dag horen te zitten?
Vanmiddag in het winkeltje aktief geweest.
Volgende week mijn verjaardagsfeestje op vrijdag ( als je in hebt, kom gezellig langs tussen 10.00-21.00 uur in het jarige winkeltje)
En vandaag weer het 'verlanglijstje' van mijn klanten aangevuld.
Bijna wekelijks ga ik op pad en klanten geven  aan waar ze naar op zoek zijn, dit noteer ik dan op het 'verlanglijstje'.
Natuurlijk doe ik dan mijn uiterste best om deze Brocante spulletjes te vinden

Morgen ga ik weer heerlijk op pad, mijn Frans ophalen in Walloniƫ.
Ik hou jullie op de hoogte van mijn nieuwe vondsten!
Voor nu, smakelijk eten en waarschijnlijk tot morgen!

1 opmerking:

  1. Wat een heerlijke taart staat daar zeg, om zo in te bijten:))
    Ik ben benieuwd naar je nieuwe spullen, zal vast heel mooi zijn, veel succes.

    Fijn weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen