donderdag 19 april 2012

Nachtdier

Ik geef toe, ik ben een nachtdier.
Iedere avond word ik na 22.00 uur écht wakker terwijl ik in de middag weleens denk, kon ik nu maar even de ogen dichtdoen.
Vanmiddag was ook zo'n middag.
Heel veel weer ingekocht bij Tica en op de terugweg moest ik echt mijn best doen wakker te blijven.
Maar ik ben helemaal blij, heb deze 2 lampen gekocht, voor in de keuken denk ik.
Foto is wat onscherp, in het echt zijn ze mooier.

Maar er was nog een mijlpal, Boudewijn had zijn eerste voetbaltraining. Hij wilde al zo lang voetballen en vandaag was het dan zover.
Hij genoot, rende van links naar rechts en scoorde zelfs een doelpunt.
Een kleine Johan Crijff in de dop......?

1 opmerking:

  1. Mooie lampen zeg, die krijgen een mooi plekje...en wat lief voetbaltraining zo stoer.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen