dinsdag 10 april 2012

Gewoon weer gewoon

Afgelopen met de speciale dagen, het is weer gewoon dinsdag.
Jongens naar school, Peter naar zijn werk en ik... eerst lezen op school, nu het huishouden en vannacht nachtdienst in het ziekenhuis.
Sinds januari dit jaar ben ik, na een tussenpoos van 10 jaar , weer werkzaam op mijn oude afdeling, op de GAAZ.
Voelde meteen weer vertrouwd al is er natuurlijk wel het één en ander veranderd. Ook hier is het digitale tijdperk aangebroken en zijn er vele wachtwoorden verschenen.
Het zorgen, dat zit er nog wel in, de digitale snewlweg moet ik nog leren kennen.


En vandaag wil ik ook aan de slag met de webwinkel, al zit dat er misschien niet helemaal in.
Eerst de 'stenen' winkel herinrichten, alle Paasspulletjes weg en de rest weer herschikken.

Dus genoeg te doen, hup aan de slag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten